Irányítás:
@Nyilak(bal,jobb,fel,le),Egérgombok
@Ha hosszan lenn tartod a bal egérgombot, akkor kitudsz jelölni egy helyet ahol több karakter áll így egyszerre tudod irányítani őket!(ez a technika nagyon sokszor hasznos lesz)
1.Pálya: Return of the Avatar
Feladatok:
A) Találd meg Aangot
B) Bányásszál ásványt,Építs raktárat,gyakorló termet,őrtornyot,templomot
C) Készíts Momot,munkást,harcost,"lovas"harcost,víz idomárt, víz idomárt(ez szerintem ugyan az csak más az öltözete...)
D) Verd vissza a tűz népét
A pálya A része nagyon egyszerű. Jelöld ki Katarát és Sokkát és menjél addig jobbra amíg meg nem találod Aangot, és Appát. Ha megvannak beszélj velük, és ha jól csináltad ezentúl ők is csatlakoznak hozzád, és irányíthatod őket. !!!Victory!!!. A pálya B része kicsit nehezebb mert itt már az ásványok is lényegessek. Nos, kezdjük is azzal hogy bányászunk. Jelöld ki a munkást és kattints a bányára. Most a karakter befut a bányába és kihozza az ásványokat. Innen útja a már álló házba megy és ott leteszi az ásványokat. (mindig 10-et). Az első szállítás után kapsz további három munkást. Jelölj ki kettőt és őket is dolgoztasd. A kép bal alsó sarkában láthatod hogy az ásványok száma egyre nő. Most jön az építkezés. Válaszd a megmaradt munkást és megint nézzd a bal alső sarkot. Az ásványok száma alatt látod mit tud csinálni még a karakter. Három dolgot kell látnod: egy csákányt (bányászás), egy kalapácsot(építészet), két keresztbe tett kalapácsot(javítás).Válaszd a normális kalapácsot és itt a bal felső épületet. Ez lesz a raktár. Ilyenből már van egy de azért építsük fel. Ha kész akkor megint katt a kalapácsra és ott a bal alsóra. Ez a gyakorló terem lesz. Itt tudsz majd harcosokat csinálni. Ugyan így válaszd a jobb felsőt ami az őrtorony. Most a templom jön. Erre lehet, hogy még nincs elég ásványod mert elég drága (ebben az esetben várj egy kicsit amíg lesz) , ha meg van annál gyorsabb. !!!Victory!!! . Egy demo következik.Aangot láthatjuk, ahogy a már ismert ösvényen felénk fut. '-Láttam őket!A tűz népét" mondja mire Katara ijedten azt válaszolja,hogy fel kell készíteni falut mire ide ér a tűz népe.C rész: most mégtöbb ásványra lesz szükségünk mivel elég sok karaktert kell készíteni.Kezdjük a munkással.Katt a raktárra és nézd megint csak a bal alsót.Most azt látod hogy milyen karaktereket tudsz az épületben létrehozni.Nézd végig az összes épületet és mindegyik karakterből hozz létre egyet. !!!Victory!!! D rész: Na végre egy kis akció.Jelöld ki a munkásokon kívül az egész sereged és várd meg míg Zuko és néhány katonája Irohval oda érkeznek hozzád. Ha éppen Katara vagy Aang a fő személy akit irányítasz (ezt megintcsak a bal alsó mutatja), akkor válthatsz erősebb támadási formát, de ez persze nem muszály mivel könnyen vissza lehet verni őket.Esetleg lerombolják a templomot és egy embered meghal de ez nem komoly veszteség. !!!!Victory!!!!
2.Pálya: Warriors of Kyoshi
Feladatok:
A) Védd meg Kyoshi faluját a tűz népétől
B) Rombold le a tűz népe táborát
C) Ne hagyd hogy szukit elfogják
ABC rész:(Rövid demó) Már a demó is elárulja hogy most nehezebb dolgunk lesz mert itt már Zukoék is építkeznek és ezt nekünk meg kell akadájoznunk.kezdjük a védelem felépítésével.Ugyan máshogy néznek ki itt a karakterek de szerintem felismered a kicsit lejjebb ácsorgó munkásokat.jelölj ki négyet közölük és irány a meló. a maradék egy építsen egy raktárat minél közelebb a bányához hogy gyorsabb legyen a termelés.ha kész csinálj gyorsan még öt munkást és megintcsak egy kivételével dolgoztasad őket.Amig nő egyre csak a kristályod száma a maradék két melóst vidd lejjebb jobb oldalt és ahol látsz egy utat ott építs kb. 4-5 tornyot.Ha ez kész mehet a sereg gyártás.Balra ugyan ebben a magasságban van egy kikébző terem.Csinálj kb 10 katonát és várd meg míg készenlesznek.Harc rész: A tűz népe táborát két helyről tudjuk megközelíteni.Egy: ahova a tornyokat építetük, kettő: balra fenn egy rovid ősvény után találkozunk még 3 kyoshi harcossal akik egy kaput őriznek.Jelöljük ki a faluban álló további 3 kyoshi harcost (a barna hajut ne jelöljed ki mert ő Suki) és vezessük őket a kapuhoz.ott együtt jelöljük ki mind a hat harcost és a kapun át induljunk el.Menjünk egy jó darabig de ahol már látjuk hogy egy nagy tisztás jön ott áljunk meg (FONTOS ne menjél ki a tisztásra mert észrevesznek).Most úgy jelölj ki hogy egyik kyoshi-i harcos se legyen benne (így tudod inaktiválni a kijelölést).GYorsan menjünk lejjebb és balrább a képen a nyilak segítségével és jelölj ki a faluban lévő 10 katonádból 8-at és vidd őket egy kicsit odébb ahol nincs más karaktered.Válaszad ki Aangot és Katarát és vidd ada a 8 katonád mellé őket.Jelöld ki a hősöket a harcosokkal együtt és indulj el velük a másik ösvényen (ahol a tornyokat csináltad).Ugyan az a menet mint a másik ösvénynél annyi kivételel hogy itt találkozol esetleg 1 elenséggel aki a falu felé fut, őt kaszaboljuk le és menjünk ki a tisztásra.gyorsan inaktiváljuk a kijelölést és hozzuk ki kyoshi harcosait is a tisztásra. Máris nagy zűrzavar tör ki!Észrevettek! gyorsan menj közelebb mind két csapatoddal a tűz népe táborához és kezd el leszedni a katonákat (vigyázz mert a kikébző termekből néha jön még katona)(ha már alig van katonád gyorsan csináljmég és vidd őket is a csatába).Ha már nincs a közelben egy elenséges katona kezd el lerombolni elöször a tornyokat, utánna a kikébzőtermeket aztán a raktárakat és végul a templomokat ha egy katon se, és egy épuletse maradt akkor kész a pálya. !!!Victory!!!
3. Pálya: Imprisoned
Feladatok:
A) Juttasad ki a föld idomárokat és Aangékeat a faluból
B) A földidomárok 50% mindenképp jusson ki
AB rész:Áhhhh...Nem túl izgi.Ez a pálya nem lesz túl pörgős.Rövid szöveg után kezdhetunk is.Rögtön elötünk van egy kis híd.Menjunk át és induljunk el balra.Első elenségünk egy rinocéros tűzidomár.győzük le és tovább.most egy gyalog álja utunkat.Végezunk vele és induljunk lefele.Jön még néhány katona ezért óvatossan menj és ha látod hogy ott áll csapj le rá.FONTOS hogy ne haljom meg se Aang se Sokka úgy hogy a már kevés az életük kicsit menj visszafele és állj egyhelyben.Ijenkorelkezd újratöltődni az életünk.A következő kanyarnál egy szintel feljebb látod Katarát és néhány földidomárt.Menjünk fel a lapos lépcsőn és vadászuk le az őröket.Rövid szöveg.Váltsunk át Katarára, és induljunk el visszafelé azon az úton ahol jöttünk.A hosszabb egyenes szakaszon most nem lesz egy tűzidomár se, viszont a kis hídnál van két őr.Végezzünk veluk és menjünk át a hídon. !!!!Victory!!!!
4. Pálya: The Wather Scroll
Feladatok:
A) Derítsed fel a terepet Momoval
B) Indulj el Katarával megkeresni Momot
C) Használ arra a csapataidat, hogy megsemisítsétek azt az ellenséges templomot ahol Katarát fogva tartják
D) Hozd vissza Angot, Katarát és Sokkát a Víz törzse faluba, hogy biztonságba legyenek
A rész: Ujra a jégtáblákon.Jelöld ki Momot és kezdj el jobbra repülni (az az menni).Repüljünk végig a már júl ismert úton egészen addig amig meg nem látjuk Zukoékat és egy tűz templomot.!!!Victory!!! B rész: Szerintem a játék legfölöslegesseb részéhez érünk. Indulj el KAtarával a tüzidomárok felé. ( jobbra). Az első tüzidomár ekkor megálít minket.!!!Victory!!! . (ezt most valaki értete :D ) C rész: |